Zwroty i reklamacje

 

Produkty sprzedawane w sklepie internetowym Myga.pl zawsze są nowe. Oryginalność i najwyższą jakość zapewnia pochodzenie towarów bezpośrednio od dystrybutorów. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony produkt, dajemy Ci taką możliwość.

W naszym sklepie zawsze masz aż 30 dni by obejrzeć produkty, zastanowić się czy Ci odpowiadają i podjąć ostateczną decyzję. W ciągu miesiąca od otrzymania zamówienia, masz prawo do zwrotu bez podania przyczyna. To aż 16 dni więcej niż w innych sklepach internetowych.

Zwrot odbywa się na Twój koszt- dostarcz zwracane produkty w dowolny sposób: kurierem/ pocztą / osobiście na poniższe dane adresowe:

Myga.pl

Polna 5a

96-321 Żabia Wola

789-729-739

kontakt@myga.pl

Maksymalny czas oczekiwania na zwrot wpłaty to 14 dni, ale nie martw się, zazwyczaj robimy to w ciągu kilku dni.

W przypadku zwrotu towaru noszącego ślady użytkowania, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. (regulamin par 8 ust 10 oraz ustawa o prawach konsumenta art 34 ust 4).

Nie przyjmujemy przesyłek płatnych przy odbiorze (za pobraniem).

 

Reklamacje

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie internetowym Myga.pl objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.

Do reklamowanego towaru koniecznie dołącz dokument zakupu.

Reklamowany produkt dostarcz w dowolny sposób: kurierem/ pocztą / osobiście na poniższe dane adresowe:

Myga.pl

Polna 5a

96-321 Żabia Wola

789-729-739

kontakt@myga.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl